nedelja, 14. maj 2017

Drugi del - nadaljujemo, kjer smo pred mesecem dni končali...

Včeraj, v soboto, so šle stvari točno po planu. GoOpti ob 7.30 iz Ljubljane na letališče v Treviso - peljali smo se skozi Gorico, na meji ni bilo nikakršne kontrole - nato RyanAir ob napovedanem času v Barcelono, hitri vlak do Figueresa ob 18.30, pa še taksi do L'Escale in ob 20. uri sva (!) že bila na barki. "Sva" zato, ker se mi je pridružil izredno izkušen jadralec Jasmin, tako da nimam skrbi  glede večdnevnih neprekinjenih jadralnih etap.
Kavica in pivo po nedeljskem jutranjem sprehodu

Vreme je lepo, izgleda, da bo tako še nekaj dni. In to velja izkoristiti! Sinoči smo kar v restavraciji v marini povečerjali, danes odšli še na nedeljski sprehod, nato pa odvezali vrvi in se podali na testiranje jadrnice. Morali smo se prepričati, da nima kakšne večje pomankljivosti, kakršne se včasih pojavijo pri novih barkah. Naša je nima - vsaj opazili je nismo. Barka lepo pluje, vsa elektronika z avtopilotom deluje brezhibno, včerajšnji "cyber attack" se nas ni dotaknil. Res, da je bilo vetra komaj za vzorec, a padla je odločitev: jutri odjadramo na Menorco!
Orkester ob poti v staro mestno jedro
Do tja je kakih 160 navtičnih milj, kar pomeni vsaj 30 ur neprekinjene plovbe. Če bo veter, bomo jadrali, če ne, pa pluli z motorjem - ali pa oboje, če bo treba.

Kako smo pluli danes, si lahko ogledate na spletni strani geolocator.si. Kako do tja pridete, sem opisal v prvem javljanju v tem blogu. Če boste dobro pogledali, boste videli, da smo se tudi zasidrali v lepem Montgo zalivu. A voda je hladna, ima komaj 17 stopinj, sonca tudi ni bilo na pretek, Verjamemo, da bo kmalu topleje, saj gremo jutri proti jugu...
Jasmin v elemetu...

Na barki smo štirje, poleg lastnika s partnerko še midva z Jasminom. In izgleda, da se bomo dobro razumeli.

Jutri ne bo zapisa, kajti sredi Sredozemskega morja ni interneta, v torek pa že lahko pričakujete kaj novega.

Na poti domov smo se ustavili še za zadnji požirek pred spanjem...
Še predno sem tole oddal za objavo, smo odšli na večerjo v staro mestno jedro L'Escale. Izredno slikovito in urejeno malo mestece. Škoda, da za ogled ni bilo več časa. Ne verjamem pa, da me bo v preostanku življenja še kdaj pot zanesla  prav sem...